Wednesday, March 4, 2009

Melaka n Lantikan tetap

Howdi :p

Last updated ri2 aku g cameron kan..hm,that was on the 14th Feb..a week after that aku g Melaka plak..urusan rasmi pejabat hihi..aku p meeting kat Jasin.p sensorang je..yang beshnya walaupun meetingnya kat Jasin tp aku duduk kat bandar melaka tompang beshfren aku oja coz kebetulan minggu yg sama die ada kursus kat Avillion Legacy..besh sket duk citu..menmalam g meronggeng ngan oja ahaks..n another coincident oja punya beday that monday..ada la chance kuar sesama..like the old days :p

Masa kat Melaka sempat snap kat Muzium Samudera je..tingin g citu..tp tak msk pun hehe..



This week routine is like usual..with one goodnews lalala :p Aku telah dilantik tetap untuk jawatan aku skang..Pegawai Pendidikan Pengajian Tinggi (PPPT) dulu taraf sementara..tp skang dah dilantik tetap..Alhamdullillah..pasni boleh la apply utk g induksi n btn..next is tunggu sah jawatan plak..byk benor la procedure gomen ni hehe :p sah jawatan lama sket la kot..n again syukur..ada la sket increment..pasni kene keje ghajin sket..boss bagi la saya jenjalan selalu ek hehe :p tengah muda mudi ni..nak jenjalan :p

No comments:

Post a Comment