Friday, May 15, 2009

Happy Teacher's Day

Happy Teacher's Day to me hehe :p Tahun ni cikgu favourite aku dulu yg wish teacher's day kat aku..terharu sgt..sbb die la aku..aku sekarang..joinning her club..

To mybeloved teacher, Cikgu Hasnah Saadan..Selamat Hari Guru cikgu.Thanks 4 everything..Love u always.

Sehari sebelum 16th May ni..aku, nisa, ida n kartic (Pendidik2 yang berdedikasi di Kolej Komuniti Cawangan Nibong Tebal) telah menjejaki rumah student pelajar kami yang sekarang ni sepatutnya sedang menjalani latihan industri..but suddently she disappear..so,kami pun g la umah die jupe dengan penjaganya..Ceritanya die telah lari mengikuti bfnya n dengar2 skang dah kawin..so, xnak bagi die gagal LI n still wanna give a chance to her..kiteorg dah dapatkan persetujuan dr die n penjaganya utk tangguh pengajian..selesai masalah.Tp still sayang coz as far as i know student aku ni baik je budaknya..majikan kat LI pun kate die rajin keje..tp maybe la CINTA punya pasal..study jd no. 2..

Terjah cikgu2 ke perumahan Hijau,Mak Mandin


Our heroes in KKCNT




To all teachers:
Semoga kita menjadi seorang guru yang
hadirnya ditunggu,
hilangnya di rindu,
ilmunya di buru,
nasihatnya di seru,
tingkah lakunya di tiru,

SELAMAT HARI GURU

No comments:

Post a Comment