Saturday, October 3, 2009

hangat @ hangit

Hangat2 taik ayam ke?



ni adalah hobby terbaru aku..mengumpul duit RM5..n i've found ways to encourage myself by putting it on an album..kalau lime hengget byk sket wang terkumpulnya hehehe..mungkinlah ini cara menabung yg lebih menyeronokkan..bukak album nampak duit (ihiks..mate duitan sungguh)

hmm..sebelum ni saya ada jugak mengumpul lima posen everytime i get a small changed..n usaha itu masih diteruskan InsyaAllah..semuanya berkat peniruan ke atas aksi beshfren aku munek..die la aku tiru (nek,r u still collecting it??) n if u still remember tabung ni nek?

hadiah beday yg ke brape..xhengat? tp sebenarnya adik aku dah pecahkan..so i bought a new one..sbbnya mybeshfren yg bagi..manalah tau satu hr nanti die tuntut :)

2 comments:

  1. masih kumpul.. tp sekarang, byk spend dr kumpul.. hahahah!!

    kamu mmg.. sumer nak tiru aku! :p


    muat ke tabung tu? kecik je kan??

    ReplyDelete
  2. itu mobile je..ade je dlm kete..dah penuh transfer msk tabung besar :p

    ReplyDelete