Sunday, February 15, 2009

Cuti2 Cameron


Salam,

Hari ni hari isnin..tp aku ada je kat umah..kat ipoh lak tu hehe :p
ri ni aku cuti.pagi td g settlekan pasal roadtax n insurance coz birthday kete tu dah nak dekat (nak satu tahun dah umurnya hehe)hmm,sepanjang setahun ni merata dah kete tu g..g tengganu,mlaka,muar,seremban,s.alam,penang,kedah..cume nasib baik tak g Srawak je kuikuikui..kalu aku xdpt tukar cn ri2..mau aku bawak gak die lalalala..

Sabtu n semalam aku g Cameron..besh sgt coz seigt aku la last time pegi masa form2 gitu..lama tak? skang dah ada jalan baru..xyah nak naik ikut Tapah..leh naik ikut Simpang Pulai je..Dalam pada itu, ada gak la xbesh..tak banyak bunga dah kat citu (mungkin bukan musim bunga) i mean, the place surround itself tak well maintain..Mcm kat Tanah Rata (yang kat jam tu) dolu2 aku p banyak bunga..skang ni bukan kate bunga..batas2 nak tanam bunga tu pun dah xda..maknanya, derang dah malas nak maintain la tu..begitu gak kat dalam Mardi..Nama je pusat penyelidikan..tp sama gak..xmenjadi je tanaman dalam tu..supposed tempat tu la pokok2nya membesar bagai JOHAN..tp sebaliknya..

Mari kite tgk gmbr2 yg besh :p

At Cactus Point


Near eq fountain




Mom n dad






with mom



Penat dah upload hehe..nanti i buat slideshow ke ape hehe..okek :p

1 comment: