Friday, February 13, 2009

'Deng'

Minggu ni aku lik ipoh..sesampai je aku dukung sara (uwaakk...) die melalak hehe..musti dah lama tak jumpe auntie die..xcam kot coz auntie die makin cun gamaknya ihiks :p Weekend ni aku ngan mak n abah nak g cameron.Mak ada annual dinner opis die..so kiteorg pun amik la peluang itut..

Balik ahad penpetang kot..Isnin ni aku cuti YeY!! coz nak uruskan pasal roadtax n insurance..nak g amik grant kete je kot kat bank (kalau derang bagi,bank ni kengkadang dengki sket,derang nak uruskan kitenya insurance) sebuk je kan? pas2 bagi adik settlekan..die buat kat pejabat pos senang coz die keje sana..kire duit insurance tolak je rebet kete..tp Parah gak bulan ni 'deng' mau dekat seribu coz kete tu baru 1st year..plus nak service terus coz dah telebih cikit milage..n ujung bulan ni plak aku nak kene g melaka..ada meeting.Yey! leh jumpe oja :p

Harap2 claim aku bulan ni masyuk..tp mcm tak je huhu..sbb pengarah n EO aku outstation..ada kerani kewangan tinggal pun xda berguna coz saper nak approve voucher..nayela makcik 'deng'..

No comments:

Post a Comment