Thursday, February 12, 2009

Movies

semalam aku g tengok movie ngan member opis aku nisa..kami bedua gamble je kuar kul11malam p tengok midnight movie..menmasing gian 'bersosial' ahaks :p 'terbawak2 perangai time study dulu'kate nisa..

Kiteorang g tengok kat Sunway Carnival Mall,Seberang Jaya which is just opposite my dad's house..dekat je pun.nak jalan kaki pun boleh..tp so far aku xpenah la buat..nanti sama geng dengan migran2 plak ahaks..

Cite yang kiteorg tgk cite Bride Wars. Nisa minat gak nak tgk cite SIfu dan Tongga..tp sebab aku dah tgk cite tu last week..so kite tgk la bride wars..Siap buat phone booking pukul 5.30 ptg kat opis ag..Tup! Tup! bile time nak collect ticket..dah expired collection timenya..Last2 beli mcm biasa je..Coz seat still full.kami bedua je girls..org lain sume couple yg mai hehe..belasah je la kan nisa hehe..

!st time experienced aku dok gelak terbahak2 dalam panggung..punya la kelakor cite tu..aku leh bagi ***** bintang la utk cite ni..even it's a short movie (1 n half hours je) tp besh..Citenya pasal childhood beshfren yang berangan nak kawin kat Plaza Hotel New York pada bulan Jun..Bile time nak kawin tu kebetulan derang nak kawin bulan n tempat yang sama.Oleh sebab ada silap sket oleh wedding planner derang..tetgk2 Plaza tu jd fullybook.So tinggal je la satu tarikh utk derang..tu yang buat jadi 'bride wars' tu..dedua tamau beralah tempat n masa nak kawin..Part yang kelakarnya part derang kenekan bestfren menmasing la..nak gagalkan wedding plan..but at the end..they missed each other..yela..nama pun beshpren..dah kawan sekian lama,tang kawin dedua xdapt nak attend wedding beshfren sendiri..dah tu dalam keadaan benci membenci..(mcm tak kelakor pun aku berceritakan hehe)so..korang p la tengok sendiri k..

No comments:

Post a Comment